Socialinė nuotraukų ir vaizdo įrašų dalijimosi platforma „Instagram“ turi milijardus aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Jos įtaka išaugo tokia stipri, kad pakeitė žmonių bendravimo, bendravimo ir net verslo vykdymo būdus. Šios platformos populiarumas paskatino įžymybių, sportininkų ir influencerių lenktynes sukaupti didžiausią sekėjų skaičių ir taip sustiprinti jų skaitmeninę įtaką.
Labiausiai stebima „Instagram“ paskyra yra ne kas kitas, o pats „Instagram“. 2024 m. oficialioje socialinės žiniasklaidos platformos paskyroje @instagram yra stulbinantis 651 mln. sekėjų. Paskyroje pirmiausia reklamuojamas populiarėjantis turinys iš visos svetainės, pabrėžiami unikalūs įrašai, pristatomos naujos funkcijos ir švenčiami pasauliniai įvykiai.
Selena Gomez
Labiausiai sekamos moters titulą „Instagram“ tinkle turi Selena Gomez, amerikiečių dainininkė ir aktorė, kurios paskyroje @selenagomez sekama 427 mln. Gomez ne tik dalijasi naujienomis apie savo muziką ir vaidybos projektus, bet ir naudoja savo platformą, siekdama propaguoti psichikos sveikatos supratimą ir kitas socialines problemas.
Kylie Jenner
Kita moteris, dominuojanti „Instagram“, yra Kylie Jenner, realybės televizijos žvaigždė ir verslininkė, kurios paskyroje @kyliejenner yra 398 mln. Jenner naudoja savo „Instagram“ savo grožio ir kosmetikos verslui „Kylie Cosmetics“ ir „Kylie Skin“ reklamuoti bei dalintis savo asmeninio gyvenimo žvilgsniais.
Dwayne'as „The Rock“ Johnsonas
Dwayne'as „The Rock“ Johnsonas, žinomas aktorius ir buvęs WWE čempionas, savo paskyroje @therock turi didžiulį „Instagram“ sekėjų skaičių – 388 mln. Johnsono profilis užpildytas treniruočių vaizdo įrašais, motyvuojančiomis citatomis ir jo filmų projektų užkulisiais, nupiešdami jo daugialypės karjeros vaizdą.
Ariana Grande
Ariana Grande, pripažinta amerikiečių dainininkė ir aktorė, savo paskyroje @arianagrande turi 378 mln. Grande dalijasi naujienomis apie savo muziką, skelbia žavingas savo šuns nuotraukas ir reklamuoja savo kosmetikos prekės ženklą REM Beauty savo Instagram paskyroje.
Kim Kardashian
Kim Kardashian, realybės televizijos žvaigždė, tapusi verslininke ir trokštanti teisininke, savo paskyroje @kimkardashian turi 363 mln. Kardashian naudoja savo platformą, kad reklamuotų savo įvairias verslo įmones, įskaitant figūrinių drabužių prekės ženklą „Skims“ ir grožio prekės ženklą „KKW Beauty“.
Khloe Kardashian
Nedaug atsilieka Khloe Kardashian, kurios paskyroje @khloekardashian yra 298 mln. Kardashian, kaip ir jos seserys, savo paskyrą naudoja verslui reklamuoti ir asmenine patirtimi dalintis.
Beyoncé
Beyoncé, visame pasaulyje žinoma pop ir R&B dainininkė, „Instagram“ paskyroje @beyonce stebi 315 mln. Beyoncé paskyroje yra įspūdingų autoportretų, profesionalių nuotraukų iš įvairių filmavimų ir muzikinių vaizdo klipų, leidžiančių gerbėjams pažvelgti į daugialypį jos pasaulį.
Kendall Jenner
Į dešimtuką patenka Kendall Jenner, modelis ir realybės televizijos žvaigždė, kurios paskyroje @kendalljenner yra 294 mln. Jenner naudoja savo paskyrą, kad pademonstruotų savo modelio koncertus, asmeninį gyvenimą ir bendradarbiavimą su seserimi Kylie kuriant kosmetikos liniją.
„Instagram“, būdamas socialinės žiniasklaidos galia, leido įžymybėms ir influenceriams susisiekti su savo gerbėjais asmeniniu lygmeniu. Platforma ir toliau yra kovos dėl populiarumo laukas, o šios dešimt paskyrų pirmauja. Bus įdomu pamatyti, ar reitingai ateityje keisis, atsižvelgiant į dinamišką socialinės žiniasklaidos populiarumo pobūdį.
Šiuo metu Cristiano Ronaldo „Instagram“ tinkle turi daugiau nei 300 milijonų sekėjų, todėl jis yra vienas labiausiai sekamų asmenų platformoje.
Moterys įžymybės, tokios kaip Beyoncé, Selena Gomez ir Kylie Jenner, garsėja savo reikšmingais stebėjimais ir įtaka „Instagram“.
Tokie veiksniai kaip talentas, charizma, patrauklus turinys, bendradarbiavimas su prekių ženklais ir reguliarūs atnaujinimai prisideda prie moterų įžymybių šlovės Instagram tinkle.